Laukaan Vesihuolto Oy:n tiedotteet

Euroseteleitä
3.4.2020 - 6:12
Yksinyrittäjät voivat hakea tukea kunnilta koronavirustilanteessa. Haku tapahtuu yrityksen sijaintikunnasta. Tuen suuruus on 2000 euroa. Tuki myönnetään yksinyrittäjän toiminnan harjoittamisesta johtuvien menojen kattamiseen. Kunnat odottavat nyt TEMistä ohjeita tuen hakuprosessin toteuttamiseen sekä hakulomakepohjia.
kunnanjohtaja_ja_talousjohtaja_laukaa_2020.jpg
31.3.2020 - 15:20
Laukaan kunnan tilinpäätöksessä vuodelta 2019 käydään läpi kuntien toimintaympäristö, Laukaan talouden kehityspiirteitä sekä tarkastellaan talouden tärkeimpiä tunnuslukuja. Laukaan kunnan tulos jäi 3,9 M € alijäämäiseksi ja kertynyt ylijäämä putosi 1 miljoonaan euroon. Tilinpäätöksen esittelevät kunnanjohtaja Jaakko Kiiskilä ja talousjohtaja Eero Raittila.
Laptop-tietokoneella
16.3.2020 - 17:38
Laukaan kunnan johtoryhmä on ohjeistanut henkilöstöään koronavirusepidemian vuoksi. Toimintaohjeiden tarkoitus on suojata henkilöstöä ja kuntalaisia. Kaikkea ei-välttämätöntä toimintaa, joka edellyttää ihmisten lähikontaktia, tulee välttää. Kunnan johtoryhmä seuraa tilannetta jatkuvasti ja muuttaa toimintaohjeita tarvittaessa.
Matkustaja painaa pysäytysnappia
16.3.2020 - 11:14
Noudata Linkillä matkustaessasi hyvästä käsihygieniasta ja yskimisestä annettuja ohjeita. Siten vältät mahdollisimman hyvin virustartunnan saamisen tai muiden tartuttamisen. Tartuntojen ehkäisemiseksi autojen matkustamojen kaikki kosketuspinnat käsitellään toistaiseksi desinfioivalla puhdistusaineella päivittäin.
Nuori Jäätelömyyjä
12.3.2020 - 12:14
Ennätysmäärä nuoria työllistyy tulevana kesänä palkalliseen kesätyöhön Laukaassa. Laukaan yritykset, kunta ja 4H-yhdistys ovat sitoutuneet kesätyöhaasteeseen, jossa tarjotaan palkallinen kesätyö kaikille halukkaille 9. luokan päättäville nuorille. Muun ikäisille nuorille kesätöitä on tarjolla tuttuun tapaan.

Sivut