6.8.2020 - 6:09

Anna palautetta Tiituspohjantien kehittämisvisiosta

tiituspohjantie_laukaa_kehittamissuunnitelma1_kadulta.jpg
Leppäveden Tiituspohjantien maankäytön ja liikenteen kehittämisvision luonnos on valmistunut. Asukkailta ja muilta sidosryhmiltä toivotaan kommentteja luonnokseen 6.–30.8.2020.

Leppäveden Tiituspohjantien maankäytön ja liikenteen kehittämisvision luonnos on valmistunut. Suunnitelma perustuu aiempiin selvityksiin ja aineistoihin sekä karttapalvelukyselyjen kautta saatuihin tuloksiin.

Suunnitelmaratkaisussa esitetään maankäytön osalta Leppäveden taajaman uusi keskusta ja sen monipuolisia asumisen vaihtoehtoja, katualueen ja siihen liittyvien puistoalueiden ratkaisuja sekä valaistus- ja katukalustesuosituksia. Liikennejärjestelyistä suunnitelmassa käsitellään mm. ajonopeuden hallintaan liittyvä ratkaisuja, jalankulun- ja pyöräilyliikenteen verkostoa, pysäkkejä ja liittymiä. Tutustu Tiituspohjantien kehittämisvisioon ja Tiituspohjantien suunnitelmakarttaan.

Suunnitelmaluonnokseen on mahdollista antaa kommentteja ajalla 6. – 30.8.2020. Kommentointiajan umpeuduttua suunnitelmaluonnos viimeistellään, ja sen jälkeen vuorossa ovat asemakaavoitus ja katusuunnittelu.

Anna palautetta Tiituspohjantien kehittämisvisioon.

Lisätietoa Tiituspohjantien kehittämissuunnitelman taustoista ja tavoitteista sekä asukkaille toteutun palautekyselyn tuloksista.