3.5.2018 - 13:54

Asukaskysely Laukaan kunnan lapsiperheille

Lapsiperhekysely
Keski-Suomen lasten ja perheiden parhaaksi- muutosohjelma (KSLAPE) uudistaa lapsi- ja perhepalveluita valtakunnallisessa hallituksen kärkihankkeessa (LAPE). Muutosohjelman myötä myös Laukaan lapsiperheiltä toivotaan näkemyksiä lapsiperheiden hyvästä arjesta, toimivista perhepalveluista ja perhekeskustoimintamallista. Asukaskyselyyn voi vastata 25.5. mennessä.

Asukaskyselyn tuloksia hyödynnetään Laukaan lasten, nuorten ja perheiden palveluiden kehittämisessä sekä Jyväskylän yliopiston perhetutkimuskeskuksen tekemässä perhekeskustoiminnan arvioinnissa vuonna 2018.
Lue kyselyn saatekirje kokonaisuudessaan Laukaan HyPen nettisivuilta.

Kyselyn linkki:  https://www.webropolsurveys.com/S/0D9965F2D9415E64.par

Jos haluat kyselyn lisäksi vaikuttaa asuinalueesi lapsiperheiden palveluihin, jätä yhteystietosi kunnan, seurakunnan tai järjestöjen taholle, niin palaamme asiaan. Mielipiteesi on tärkeä, muutos tehdään yhdessä!

Lisätiedot:

Anu Piispanen, Lape perhekeskuskoordinaattori
MLL Järvi-Suomen piiri
KSLAPE Keski-Suomen lasten ja perheiden parhaaksi
p. 050 437 5513 anu.piispanen@mll.fi

Aiheeseen liittyvää:

Luento auditoriossa
14.11.2019
Laukaan VI Hankintafoorumi järjestetään maanantaina 25.11.2019 klo 17.00 - 18.30 Kuntalassa. Ovet aukeavat kahvin merkeissä klo 16.30.