16.1.2018 - 10:09

Esi- ja perusopetukseen ilmoittautuminen Laukaan kunnassa

back-to-school-2629361_640_koulukuva.jpg
Esi- ja perusopetukseen imoittaudutaan 18.1.-2.2.2018

Esiopetukseen ilmoittaudutaan 18.1.-2.2.2018   sähköisesti Wilma-ohjelman kautta. Vuonna 2012 syntyneiden lasten koteihin lähetetään ohjeet ilmoittautumista varten viikolla 3.

Koulun esiopetusryhmään hakevat ainoastaan ne lapset, joilla ei ole päivähoidon tarvetta. Päivähoidon esiopetusryhmään haetaan, mikäli esiopetuksen lisäksi on tarve myös päivähoidolle.

Mikäli lapsi ei ole tällä hetkellä päivähoidon asiakkaana ja tarvitsee myös päivähoitoa, täytä sitä varten erillinen hakemus. Hakemuksen voi täyttää sähköisesti tai tulostaa sivulta http://www.laukaa.fi/varhaiskasvatus, kohdasta ”Päivähoitoon hakeminen”.  Hakulomakkeen voi myös noutaa päivähoitotoimistolta. Päivähoidon nykyisten asiakkaiden esiopetuksen aikaista päivähoidontarvetta tiedustellaan päivähoitoyksiköstä käsin.

Perusopetukseen ilmoittaudutaan 18.1.-2.2.2018 sähköisesti Wilma-ohjelman kautta. Vuonna 2011 syntyneiden lasten koteihin lähetetään ohjeet ilmoittautumista varten viikolla 3.

Ensimmäiselle luokalle ilmoitetaan v. 2011 syntyneet tai aiemmin lykkäystä saaneet lapset. Myös koulun alkuun mennessä kuntaan muuttavat lapset tulee ilmoittaa kouluun. Lapsi ilmoitetaan siihen kouluun, jossa hänen on tarkoitus aloittaa koulunkäynti syyslukukauden 2018 alussa.

Perusopetukseen ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään myös ilmoittamaan, tarvitseeko lapsi ohjattua iltapäivätoimintaa.

Tutustumistilaisuuden koulutulokkaille kukin koulu järjestää erikseen ja tiedottaa siitä niille, jotka ovat kouluun ilmoittautuneet.

Lisätietoja:
Päivähoidon esiopetukseen hakevien osalta Sami Syrjämäki puh. 040 630 8394
Koulujen esiopetukseen hakevien osalta Tarja Houni puh. 040 571 7767

Perusopetukseen hakevien osalta seuraavista numeroista (soittoaika klo 12-14): Kirkonkylän koulu 040 593 0544, Lievestuoreen koulu 040 771 2383, Vihtavuoren koulu 050 315 3479, Leppäveden koulu 050 564 1380, koulutoimisto 040 571 7767

SIVISTYSPALVELUT

hesari_150x134.jpg
14.5.2018
Talousjohtajamme siirtyessä Jyväskylän kaupungin kehitysjohtajaksi etsimme joukkoomme uutta vahvaa osaajaa. Tarjoamme mielenkiintoisen ja...