16.9.2020 - 12:29

Info Laukaan, Toivakan, Hankasalmen ja Äänekosken taksiyrittäjille 8.10.

taxi.jpg
17 Keski-Suomen kuntaa kilpailuttaa VPL/SHL kuljetukset yhteisesti. Kilpailutukseen liittyen kutsumme Laukaan, Toivakan, Hankasalmen ja Äänekosken alueiden taksiyrittäjät infotilaisuuteen Laukaan kunnanvirastoon, Laukaantie 14, 8.10.2020 klo 17.00 - 19.00.

Kutsumme Teidät Keski-Suomen maakunnallisen kuljetuspalveluiden hankinnan infotilaisuuteen. Tilaisuuksissa kerrotaan tarkemmin, missä vaiheessa maakunnallinen välitys- ja kuljetuspalvelun toteutus on. Lisäksi tilaisuuksissa opastetaan, miten kuljetuspalveluita tuottavat yritykset pääsevät hakeutumaan kuljetuspalvelutuottajiksi perustettavaan maakunnalliseen hankintajärjestelmään mukaan. Tilaisuudet järjestetään ainoastaan kuljetuspalveluntuottajille tai siksi aikoville yrittäjille. Kuljetuspalvelutuottajan ei tarvitse olla tilaisuuksia järjestävien kuntien alueella toimivia, vaan sopimuskumppaniksi voivat päästä lähikuntienkin kuljetuspalvelutuottajat.

Laukaan, Toivakan, Hankasalmen ja Äänekosken taksiyrittäjille tarkoitettu tilaisuus pidetään Laukaan kunnanviraston kahviossa, Laukaantie 14, 41340 Laukaa torstaina 8.10.2020.

Pyydämme ilmoittautumista sähköpostilla osoitteeseen jarmo.pasanen@laukaa.fi 25.9.2020 mennessä.

HUOMIOTA KORONATILANTEESTA

Aluehallintovirastojen määräysten mukaan yli 50 henkilön yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia voi syyskuussa järjestää rajatuissa ulkotiloissa ja sisätiloissa, jos tilaisuuksissa noudatetaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) 14.5.2020 antamaa ohjetta turvaetäisyyksistä ja hygieniakäytännöistä. Ohjeella on tarkoitus varmistaa osallistujien turvallisuus ja estää koronavirustartuntojen leviäminen.

Tilaisuudessa on käsihuuhdetta ja maskeja käytettävissä.

• Osallistujien tai seurueiden välille on lähikontaktien välttämiseksi turvattava mahdollisuus 1-2 metrin turvavälien ylläpitämiseen.
  • Tilanteissa, joissa saattaa syntyä jonoja, ihmisiä pitää muistuttaa ja auttaa turvavälien pitämisessä.
  • Järjestäjän pitää ohjeistaa osallistujia turvaväleistä ja hyvästä käsihygieniasta sekä tarjota mahdollisuus käsien puhdistamiseen.
  • Hyvä käsi- ja yskimishygienia estää tartuntoja
  • Tultaessa sisätilaan tai rajattuun ulkotilaan käytetään käsihuuhdetta.
  • Aivastamisen tai yskimisen yhteydessä suun eteen laitetaan kertakäyttönenäliina, joka heitetään heti käytön jälkeen pois. Jos nenäliinaa ei ole saatavilla, suojataan suu kyynärtaipeella. Kädet pestään tämän jälkeen.
  • Maskia voi halutessaan käyttää.

Jos epidemiatilanne Suomessa pahenee, aluehallintovirastot voivat tarkastella voimassa olevia päätöksiään uudestaan.

Tulethan vain terveenä!

Karttapiste: