25.3.2021 - 11:44

Keski-Suomen yritystreffit 13.4.

Yritysten verkostoitumistilaisuus verkossa.
Laukaa isännöi Keski-Suomen yritystreffejä 13.4. yhdessä keskisuomalaisten kumppaneiden kanssa. Treffeillä yrittäjät verkostoituvat toisten yrittäjien ja tapahtuman kumppaneiden kanssa.

Tiistaina 13.4.2021 klo 16 – 19 järjestetään koko Keski-Suomen kattavat online-yritystreffit, jossa yrittäjät pääsevät tapaamaan ja verkostoitumaan toisten yirttäjien sekä tapahtuman kumppaneiden kanssa. Kumppaneita on useita Keski-Suomen kauppakamarista Keski-Suomen yrittäjiin, Ely-keskukseen ja kuntien ja kaupunkien kehitysyhtiöihin. Osallistuminen Keski-Suomen yritystreffeille on maksutonta.

Treffeillä pääset tapaamaan myös Laukaan uuden kunnanjohtajan Linda Leinosen sekä elinkeinojohtaja Teemu Pinomäen ja muuta Laukaan kunnan elinkeinopalvelujen tiimiä.

Tapaamisia verkossa kahdella tavalla

Yrittäjät pääsevät verkostoitumaan tapahtumassa kahdella tavalla. Voit sopia henkilökohtaisia tapaamisia toisten yrittäjien ja muiden osallistujien kanssa sekä pistäytyä klo 17–18.30 auki olevissa ryhmähuoneissa. Ryhmähuoneissa tapahtuman kumppanit vastaavat yrittäjien kysymyksiin ja esittelevät palveluitaan, hankkeita ja yrityksiä kiinnostavia rahoitusmahdollisuuksia.

Tapahtuman ennakkoinfo ke 7.4. klo 9

Keskiviikkona 7.4. klo 9–10 järjestetään infotilaisuus, jossa saat järjestäjiltä vinkit verkostoitumiseen ja treffeille ja pienryhmähuoneisiin liittymiseen ja kuulet lisää tapahtuman ohjelmasta.

Rekisteröidy mukaan ja sovi tapaamisia

Tähän verkostoitumistilaisuuteen voi osallistua etänä. Mukaan pääse täyttämällä rekisteröitymislomakkeen, jonka jälkeen osallistuja kirjautuu sisälle tapahtumasivulle ja pääsee sopimaan kahdenkeskisiä treffejä toisten rekisteröityneiden osallistujien kanssa. Tutustu tapahtuman ohjelmaan, rekisteröidy mukaan ja sovi tapaamisia Keski-Suomen yritystreffien verkkosivuilla

Viestintäpäällikkö
Puhelinnumero(t):
040 620 3318
Viestintä ja markkinointi, mediayhteistyö, Visitlaukaa.fi-matkailupalvelut, yritysten kehittämis- ja sijoittumispalvelut
Sähköpostiosoite:
Kuntala