24.10.2016 - 7:08

Kysely Laukaan nuorten tieto- ja neuvontapalveluista

haloo-kysely_kuva.jpg
Kaikille Laukaan 7-29-vuotiaille nuorille tarkoitetulla kyselyllä kartoitetaan näkemyksiä nuorten tieto- ja neuvontapalveluista. Esimerkiksi millaisista asioista Laukaan nuoret tarvitsevat tietoa, mistä ja miten tietoa hankitaan? Tai millaiset ovat hyvät nuorten palvelujen nettisivut?

Haloo Laukaa! on Laukaan kunnan nuorisotiedotuksen kehittämishanke, jonka tarkoituksena on käynnistää ja kehittää Laukaan nuorten tieto- ja neuvontapalveluja.

Sinä, laukaalainen nuori, voit olla mukana kehittämistyössä jo vastaamalla kyselyyn!

Vastausaikaa on 9.12.2016 asti

Voit halutessasi osallistua pienen tuotepalkinnon arvontaan täyttämällä lomakkeen lopussa nimi- ja yhteystietosi.

Samalla voit  ilmoittaa halukkuutesi osallistua nuorten tekijäryhmään, joka on mukana tekemässä Laukaan nuorten nettisivuja. Sivuille kootaan nuoria kiinnostavaa tietoa ja opastusta kivalla, nuorten näköisellä tavalla. Lisäksi ryhmä saa olla mukana järjestämässä muutakin nuorten vaikuttamiseen ja tiedotukseen liittyvää toimintaa. Mitä se tuleekaan olemaan – siihen pääset Sinä vaikuttamaan!

Ja tästä pääset KYSELYYN: http://www.laukaa.palvelee.fi/lomake.html?id=14358

Paperisen kyselylomakkeen voi täyttää ja palauttaa Laukaan kirjastoissa, nuokkareilla ja Vatti-toimistolla.

Kiitos aktiivisuudestasi ja ajatuksistasi jo etukäteen!

Lisätietoa: Anu Kaasalainen, Haloo Laukaa! -hanke, anu.kaasalainen@laukaa.fi, p. 040 640 1771 (myös WhatsApp ja Messenger), www.laukaa.fi/palvelut/nuorisotiedotus

11.2.2020
Keski-Suomen yhteisöjen tuki ry:n järjestämä elinvoimapaja Jyväskylän, Laukaan, Muuramen ja Uuraisten alueen järjestöille pidetään Uuraisilla 5.3.2020 klo 17:00. Tilaisuus on avoin järjestöille,...