20.4.2017 - 9:05

Lievestuoreella vesijohtovuoto

vesikatko.png
Vesijohtovuoto korjattu ja suojaklooraus lopetettu.

Tiedote 25.4.2017 klo 13.30
Lievestuoreella ollut vesijohtovuoto on korjattu. Verkoston suojaklooraus on lopetettu maanantaina 24.4 n klo 12.00 Vesijohtoverkostosta otetut vesinäytteet täyttävät kaikki puhtaalle talousvedelle asetetut vaatimukset.
Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta haittaa

Tiedote 20.4.2017 klo  15.00
Lievestuoreella Suurosentiellä oleva vesijohtorikko on saatu rajattua muutamaa kiinteistöä koskevaksi.
Korjaustyö jatkuu huomiselle ja vedettä jääneille kiinteistöille toimitetaan vettä kiinteistöihin. Jatkamme verkoston huuhtelua paloposteista.
Terveydensuojeluviranomaisen ohjeistuksen mukaan vedenlaadun kelpoisuuden varmistamiseksi aloitamme verkoston suojakloorauksen.

Suojaklooraus aloitetaan tänään 20.4 ja klooraus kattaa koko Lievestuoreen alueen.
Veden klooripitoisuus on niin alhainen, että se ei aiheuta terveyshaittaa.
Kloorauksen loppumisesta tiedotetaan erikseen.

Tiedote 20.4.2017 klo 9.35
Lievestuoreella vesivuoto paikallistettu. Useita venttiileitä jouduttu sulkemaan, jonka johdosta kaikkiin talouksiin ei tule vettä. Vuotoa korjataan parhaillaan. Shellin pihaan järjestetään varavedenjakelu. Tilanne kestää muutamia tunteja.
Pahoittelemme tilannetta.

Tiedote 20.4.2017 klo 8.47
Lievestuoreella Suurosentiellä on 20.4 aamuyöllä löytynyt rikkoontunut runkovesijohto. Korjaustyö on aloitettu ja väliaikainen vedenjakelu on järjestetty Liepeentielle Shellin pihaan. Lisätietoja Jari Oksman 040-6386744 ja Veli-Jussi Ahonen 040-5731424 Vesipäivystys 0400-358530

Tiedote 19.4.2017 klo 10.49