26.6.2017 - 11:13

Suomi100 -valokuvanäyttely

pirkko_hahlin_kuva_savion_koulu_1936.jpg
Tarjoa kuvaasi Suomi100 -juhlavuoden Laukaan valokuvanäyttelyyn

Kokoamme yhdessä Wanhan Laukaan kotiseutuyhdistyksen, paikallisten valokuvaajien Reija Jokelan ja Lauri Jokelan, sekä kaikkien kuvan lähettäneiden laukaalaisten kanssa kunnan alueella  kiertävän Suomi100 -itsenäisyyden ajan Laukaa valokuvun -näyttelyn. Siihen valitaan 100 kuvaa, 10 kuvaa jokaiselta itsenäisyyden ajan vuosikymmeneltä.

Nyt kannattaa selailla vanhoja ja uusia albumeita, ja valita niistä kuvia Laukaasta sekä elämästä Laukaassa kuluneen sadan vuoden ajalta. Kunnalla on omasta toiminnastaan kuvamateriaalia, mutta kuntalaisten arkea ja juhlaa on tallennettu kotialbumeihin. Myös yritysten sekä eri seurojen ja yhdistysten toiminnasta otetut kuvat sopivat  hyvin täydentämään kokonaiskuvaa sadalta vuodelta.

Kuva voi olla paperikuva, diakuva tai sähköisessä muodossa.
Myös pienikokoiset kuvat käyvät.

Liitä kuvaan seuraavat tiedot, jos mahdollista:
Mitä kuva esittää, kuvausvuosi, kuvaaja ja kuvan omistaja.
Lisää myös osoite, johon paperikuva tai tallenne palautetaan.

Kuvia voi toimittaa

Postitse: Paperikuvat, diat sekä muistitikulla tai esimerkiksi cd-levyllä olevat kuvat voi toimittaa Laukaan kuntaan osoitteella  Laukaan kunta/Suomi100, PL 6, 41341 Laukaa.
Sähköpostitse: osoitteeseen suomi100@laukaa.fi . Mikäli skannaat kuvan paperikuvasta  huomioithan, että se on enintään 300 dpi A3.
Asioimalla Kunnanvirastossa, Laukaantie 14, kk tai Pääkirjastossa kk, Leppäveden kirjastossa tai Lievestuoreen kirjastossa.

Lisätietoja ja tarkemmat ohjeet näyttelykuvista:
Hely Ingman-Sinettä, p. 040 6618 964
Kristiina Itäranta, p. 040 6351 620